نکات مهم در رابطه با انتخاب دروس الکترونیکی

در صورتی که درس خود را به صورت #الکترونیکی انتخاب کرده اید به نکات زیر توجه کنید :

🔻 دقت کنید ممکن است مرکز شما جای دیگری باشد و دروس ارائه شده به صورت الکترونیکی مربوط به استان و یا مرکز دیگری باشد ،اخذ این دروس هیچ مشکلی ندارد و تمام دروس الکترونیکی به همین صورت می باشد.

1⃣ مشخصه دروس الکترونیکی آن است که گروه درسشان با گروه 10 الی 93 از مرکز شماره 5308 ارائه می گردد.

2⃣هر دانشجو هنگام انتخاب هر درس دقت نماید چنانچه آن درس با هردو کد عادی (معمولی غیر الکترونیکی) و الکترونیکی ارائه گردیده می تواند به صورت اختیاری آن درس را بصورت عادی (معمولی غیر الکترونیکی) و یا بصورت الکترونیکی اخذ نماید و در صورتی که فقط برای آن درس کد الکترونیکی (با مشخصه شروع گروه درس با کد(10 الی 93 با مرکز 5308 ) ارائه شده است دانشجو صرفاَ می تواند آن درس را به صورت الکترونیکی اخذ نماید.

3⃣ کلاس های دروسی که الکترونیکی ارائه می گردد توسط استان قطب هر رشته تشکیل می شود به عنوان مثال دروس الکترونیکی رشته تاریخ توسط اصفهان تشکیل می شود.

4⃣ نحوه تشکیل کلاسهای الکترونیکی بدین صورت است که دانشجو ابتدا می بایست از طریق نام کاربری (شماره دانشجویی) و گذرواژه (کد ملی) وارد سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس Lms.pnu.ac.ir شده و از کلاسهای الکترونیکی بهره مند گردد.

5⃣ منظور از دروس الکترونیکی این است که شما از طریق اینترنت و به صورت مجازی در کلاس حضور خواهید یافت ، لازم به ذکر است این دروس نیز میان ترم دارند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر